ljubljansko barje
SLO ENG  


Koledar dogodkov

September 2014
PTSČPSN
 
123 4567
89 10 1112 1314
1516171819 2021
2223 2425 262728
2930

Obvoznica Škofljica - kod, kam, kdaj, kako?

Objavljeno 18.06.2012 » Aktualne novice

Načrtovanje poteka trase obvoznice Škofljica je dolgotrajen, zahteven in konfliktov poln proces. Večina konfliktov izhaja iz nepoznavanja pravnega reda, predpisanih postopkov umeščanja tako velikega posega v prostor, predvsem pa nepriznavanja legitimnosti različnih interesov v prostoru. V Sloveniji smo navajeni, da ima gradnja cest in avtocest že desetletja absolutno prioriteto, tako v smislu državnega financiranja kot pri usklajevanju (oziroma prevladi) različnih interesov.

Ob načrtovanju obvoznice Škofljica, posebej tiste različice čez Ljubljansko barje, so si različne stroke zmetale v obraz številne očitke. Ker načrtovana obvoznica prečka območje Natura 2000 bi bilo na podlagi okoljske presoje potrebno urediti preko 200 hektarov nadomestnih zemljišč - tako tistih z vidika varstva narave kot varstva oziroma nadomeščanja kmetijskih zemljišč. Mnogi so menili, da  je skrb za naravo, ptice, metulje...ob tako "pomembnem" projektu povsem odveč. Vsakdo je imel svoje izključno stališče, stroke pa med seboj niso ustrezno sodelovale. Zato z veseljem objavljamo prvo skupno izjavo za javnost , ki sta jo pripravila Zavod RS za varstvo narave in Direkcija RS za ceste. Za lažje razumevanje problema umeščanja ceste v območje Nature 2000 in Krajinskega parka Ljubljansko barje je predstavljen podoben primer iz Portugalske.



Nazaj