ljubljansko barje
SLO ENG  


Koledar dogodkov

December 2014
PTSČPSN
 
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Obvoznica Škofljica - kod, kam, kdaj, kako?

Objavljeno 18.06.2012 » Aktualne novice

Načrtovanje poteka trase obvoznice Škofljica je dolgotrajen, zahteven in konfliktov poln proces. Večina konfliktov izhaja iz nepoznavanja pravnega reda, predpisanih postopkov umeščanja tako velikega posega v prostor, predvsem pa nepriznavanja legitimnosti različnih interesov v prostoru. V Sloveniji smo navajeni, da ima gradnja cest in avtocest že desetletja absolutno prioriteto, tako v smislu državnega financiranja kot pri usklajevanju (oziroma prevladi) različnih interesov.

Ob načrtovanju obvoznice Škofljica, posebej tiste različice čez Ljubljansko barje, so si različne stroke zmetale v obraz številne očitke. Ker načrtovana obvoznica prečka območje Natura 2000 bi bilo na podlagi okoljske presoje potrebno urediti preko 200 hektarov nadomestnih zemljišč - tako tistih z vidika varstva narave kot varstva oziroma nadomeščanja kmetijskih zemljišč. Mnogi so menili, da  je skrb za naravo, ptice, metulje...ob tako "pomembnem" projektu povsem odveč. Vsakdo je imel svoje izključno stališče, stroke pa med seboj niso ustrezno sodelovale. Zato z veseljem objavljamo prvo skupno izjavo za javnost , ki sta jo pripravila Zavod RS za varstvo narave in Direkcija RS za ceste. Za lažje razumevanje problema umeščanja ceste v območje Nature 2000 in Krajinskega parka Ljubljansko barje je predstavljen podoben primer iz Portugalske.



Nazaj